Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

ПРОГРАМУВАННЯ ВИВОДУ ІНФОРМАЦІЇ НА ЕКРАН НА ЕОМ З МІКРОПРОЦЕСОРОМ Intel 8086(80286).

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Системи автоматизованого проектуваня

Інформація про роботу

Рік:
2006
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Комп’ютери і мікропроцесорні системи
Група:
КН

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР Звіт про виконання лабораторної роботи №10 на тему: “ПРОГРАМУВАННЯ ВИВОДУ ІНФОРМАЦІЇ НА ЕКРАН НА ЕОМ З МІКРОПРОЦЕСОРОМ Intel 8086(80286)” з курсу: “ Комп’ютери та мікропроцесорні системи ” Виконав студент групи КН-3 Львів - 2006 МЕТА РОБОТИ Вивчити основні можливості керування екраном в текстовому та графічному режимах. КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ Однією з основних складових будь-якого персонального компьютера є монітор. Усі дисплеї можна розділити на монохромні та кольорові (графічні). Для роботи монохромного монітора задіяно 4 кбайти оперативної пам`яті, яка розміщена з адреси В0000Н. Дану область пам`яті називають дисплейним буфером. Два кбайти з 4-х використано для збереження кодів символів (25 стрічок по 80 позицій в кожній) і 2 кбайти для байтів-атрибутів, які забезпечують підкреслення, виділення яскравістю, інвертування та мигання. Для роботи стандартного кольорового графічного монітора використано 16 кбайт пам`яті, яка починається з адреси В8000. Такий дисплей може працювати в кольоровому чи чорно-білому режимі. Дисплейний буфер забезпечує екранні сторінки (0-3) для екрана на 80 стовпчиків та 8 сторінок (0-7) для екрана на 40 стовпчиків. Байт-атрибут містить таку інформацію для символа, який відображається на дисплеї: Фон Текст Атрибут: BL R G B I R G B Номер бітів: 7 6 5 4 3 2 1 0 де R, G, B - бітові позиції, які керують відповідно червоним, зеленим та синім променем в кольоровому моніторі. Біт 7 (BL) - встановлює мигання, а біт 3 (І) - інтенсивність світіння. Дана структура байта-атрибута справедлива для монограмного та графічного дисплея в текстовому режимі. Усі екранні операції виконуються за допомогою команди переривання INT 10H, яка передає керування BIOS. При використанні цього переривання в регістр АН заноситься код, який визначає функцію переривання. АН=00: Встановлення режиму. Вміст регістра AL може бути таким: 00 - 40х25 чорно-білий текстовий режим; 01 - 40х25 стандартний 16-кольоровий текстовий режим; 02 - 80х25 чорно-білий текстовий режим; 03 - 80х25 стандартний 16-кольоровий текстовий режим; 04 - 320х200 стандартний 4-кольоровий графічний режим; 05 - 320х200 чорно-білий графічний режим; 06 - 640х200 чорно-білий графічний режим; 07 - 80х25 чорно-білий стандартний монохромний; 0D - 320х200 16-кольоровий графічний режим (EGA); 0E - 640х200 16-кольоровий графічний режим (EGA); 0F - 640х350 чорно-білий графічний режим (EGA); 10 - 640х350 64-кольоровий графічний режим (EGA); Наступний приклад встановлює чорно-білий стандартний монохромний режим 80х25: MOV AH, 00 MOV AL, 07 INT 10H АН=01: Встановлення розміру курсора. Біти 4-0 в регістрі СН визначають розмір у вертикальному напрямку, а біти 4-0 у регістрі CL - для горизонтального напрямку. Можна встановити будь-який розмір курсора по вертикалі: від 0 до 14 для монохромних та від 0 до 7 для більшості кольорових моніторів. АН=02: Встановлення позиції курсора. Ця функція встановлює курсор на екрані у відповідності з координатами стрічки та стовпчика. В регістр ВН - номер сторінки (0-3) DH - стрічка, DL - стовпчик. Наведемо приклад: MOV AH, 02 MOV BH, 01 MOV DH, 10 MOV DL, 10 INT 10H AH=03: Читання теперішнього місця знаходження курсора. Функція повертає в DH - номер стрічки, а в DL - номер стовпчика. (Виконуючи цю функцію, необхідно в регістр ВН занести номер сторінки.) АН=04: Читання місцезнаходження світлового пера. АН=05: Вибір активної сторінки. Приклад: MOV AH, 05 MOV AL, сторінка INT 10H АН=06: Прокрутка екрана вверх. В регістр AL заносять кількість стрічок, ВН - атрибут, DX - координати. Подальші команди виконують прокрутку всього екрана на одну стрічку вверх: MOV AH, 06 02 H MOV BH, 07 MOV CX, 0000 MOV DX,184FH INT 10H AH=07: Прокрутка екрана вниз. АН=08: Читання атрибута/символа в біжучій позиції к...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини